Радионице у оквиру програма Мистерија игре организоване су ОШ „Стеван Синђелић“, а у Прехрамбено-хемијској школи обележен је Дан мола
Реализацијом прве две радионице у ОШ „Стеван Синђелић“ у Каменици, почеле су активности пројекта Мистерија игре. Пројекат Мистерија игре је одобрен и финансијски подржан на Јавном позиву 2019.г. Центра за промоцију науке.
Мистерија игре је креативна радионица, коло математичке логике.То коло чине ауторски радови: Математичке карте Да -Не, Игра са бројевима, Тајна 8421 кода и Логичка игра 8+1. Корак по корак уз игру учесници радионице развијају апстрактно мишљење и логичко закључивање. На радионици се полази од основних појмова, индукцијом се стиже до мноштва појединости, иде се ка општем, од игре до науке. Логичке игре тако постају део образовања, средство учења, разумевања и креативности.
На радионицама су учествовали ученици од петог до осмог разреда. Радионице је реализовао Драган Голубовић, наставник физике у основним школама „Вук Караџићу“ Лесловцу и „8. септембар“ у Власотинцу.
Упоредо, поводом обележавања Дана мола професорке хемије Прехрамбено-хемијске школе у Нишу са својим ученицима, у великој сали Регионалног центра, одржале су Јавни час.
Мол представља међународну јединицу за количину супстанце. С обзиром на то да један мол супстанце садржи 6*10 на 23 честица, 23. октобар представља међународни празник – Дан мола. У реализацији часа, учествовале су професорке Весна Јовић, Љиљана Ждраљевић, Катица Николић и Ивана Бенедето. Ученици су имали прилике да слушају кратке презентације и након тога погледају огледе Дух у боци , Бљесак и Слоновска паста које су им представили ученици другог разреда Прехрамбено – хемијске школе. Јавном часу присуствовали су ученици основних школа „Свети Сава“, „Душан Радовић“, „Бранко Миљковић“ и Прве нишке гимназије „Стеван Сремац“.
Научни парк пружио је уточиште ученицима прве године Прве нишке гимназије „Стеван Сремац“. У улози водича били су Соња Шумоња, професорка математике и ученик друге године Електротехничке школе „Никола Тесла“ Александар Денић. Они су објаснили принцип рада експоната Динамо бицикл и Архимедеова бележница. Ученици су упознати и са другим експонатима и могућностима реализације пројектне наставе у Парку знања. За следећи долазак договорили су припремне активности и поделили задатке за решавање експоната Ботаничка слагалица.